کودکم و مهدکودک

چگونه کودکم را برای ورود به مهدکودک آماده کنم؟

کودکم و مهدکودک

چگونه کودکم را برای ورود به مهدکودک آماده کنم؟

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹ ب.ظ

روز جهانی کودک

به نام خداوند پاکی ها


با سلم و احترام و تبریک به مناسبت روز جهانی کودک.

کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود !

کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم !

کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم !

به همین مناسبت دیروز چهارشنبه جشن با شکوهی را برای کودکان دلبندتون برگزار کردیم.سعی کردیم که این روز قشنگ خیلی بهشون خوش بگذره...    این هم عکس های این گل های زیبا در این جشن no

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۷
خانم روحانی 1393

نظرات  (۱)

ما هم روز کودک رو به گلای باغ زندگی تبریک میگیم!
http://www.hegzaco.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی